آکادمی بازاریابی، کنفرانس بین المللی مجازی مدیران ارشد بازاریابی
کنفرانس بین المللی مجازی مدیران ارشد بازاریابی

۳۰ دیماه 1395



سخنرانان کنفرانس

دانلود بروشور کنفرانس

مرتبط و شخصی باشید- سریع و با مقیاس

دربهای باز به سوی حسابهای اسم دار با استفاده از بازاریابی مخاطبان

لحظات کوچک؛ میدان نبرد جدید برای برندها

بازاریابی بهتر با استفاده از هوش مصنوعی

تسلط در تحلیل رفتاری مشتریان

چه خوشمزه! برندها استراتژی بازاریابی خود را توسعه داده اند تا با مصرف کنندگان دیجیتالی شده خود در تماس باقی بمانند

بازاریابی گسست زا: هکرهای رشد، پانک های داده و سایر متفکرین ترکیبی چه چیزی رای می توانند در مورد یافتن امر نرمال جدید به ما بیاموزند

کلان داده، بخش بندی و سفر و تجربه مشتری: از شعار در صنعت تا تاثیر واقعی بر بازگشت سرمایه

استفاده از کلان داده برای پیشبرد کارزارهای بازاریابی در محصولات مصرفی الکترونیکی

ازتعریف وایرلس و بازاریابی در عصر مصرف کنندگان توانمند سازی شده

مواردی از تصمیمات مبتنی بر داده در کسب و کار و بازاریابی

فرصت همه چیز

ارزش برند: ساختن و سنجش برای مزیت رقابتی

پیشبرد نوآوری خدمات مشتریان

قدرت بازخورد آنی مشتری

شرکت ویزا چگونه توانسته با استفاده از پلتفرم های داده های همزمان و آنی برای بهبود قابلیت های بازاریابی استفاده کند

بازاریابی یک برند چند پلتفرمی: ایجاد اتصال مابین وسایل

مشتریان خود را درک کنید

کارگاه: مزایای مشتریان و حلقه اعتماد ناشی از وفاداری به برند

بازاریابی برند در شرکت یونیورسال پیکچرز

تفکر خلاق بازاریابی در شرکت دل